İlk adımı aile ile başlayan okul öncesi ile devam
eden öğrenme sürecinin ikinci adımını ilkokul dönemi
oluşturmaktadır. Sağlıklı, mutlu, huzurlu ve güven içinde yaşamak, gelecek
nesillere daha yaşanılır bir dünya bırakmak ancak ve ancak bilinçli, birikimli
ve donanımlı bir eğitim öğretimle yetiştirilen bir nesille mümkün
olabilir. Milletlerin devamlılığı, geleceğin şekillenmesi, ülkelerin
kalkınması, toplumların eğitime verdiği değerle doğrudan ilişkilidir. Gelişen ve değişen dünyada eğitim; bireylere
bilgiler kazandırmanın yanında, kazandırdığı bilgileri kullanma, yaşama
aktarma, akıl yürütme ve yeni durumlara uyarlama amaçları doğrultusunda
şekillenmektedir.
Her insanın bir değer olduğu inancı içinde onların
yeteneklerini ortaya çıkarıp geliştirmeyi amaç edindik. Çünkü bireylerin
gizli kalmış yeteneklerinin toplum için bir israf olduğu fikrine sahibiz. Esas
olan bireylerin ilgi, istidat ve kabiliyetlerine göre onlara yön verilmesi,
sonrasında da üretken bireyler olarak ortaya çıkarılmalarıdır. Üreten toplumun
yok olmadığını, ne zaman ki toplumların üretmeyi bıraktığı ve bağımlı hale
geldiği söz konusu olmuşsa toplumların yok olduğunu dünya tarihi bize açık
biçimde göstermektedir.
Hayat boyu süren bir
etkinlik olan eğitimi, gelişen teknoloji ve artan bilgi birikimi karşısında
öğrencilerimizin öğrenme kapasitesini güçlendirip geliştirme çabasındayız.
“Kullanılamayan bilgi bizim değildir” düsturuyla yola çıkarak ilkokulda
öğrencilerimizin gerekli kazanımları elde ederek, öğrendiklerini okulda ve okul
dışı yaşamlarında kullanabilme yeterliliğini kazandırmayı amaçlamaktayız.